|
Котеджний ліфт МогильовліфтмашПризупинено постачання ліфтів цього виробника Могильовліфтмаш почав виготовляти пасажирські ліфти, що не мали машинного приміщення, ще у 2006 році. Першою моделлю був ЛП-0263Б (вантажопідйомність 225 кг та швидкість 0,63м/с), розробка якого була спеціально підготовлена для монтажу у будівлях, що мали малі пасажиропотоки та обмежений простір під виконання будівельної частини. Конструкція ліфта враховує всі пункти безпеки згідно з Технічним регламентом Митного союзу 011/2011 «Безпека ліфтів», Технічним регламентом ліфтів (Україна). Нововведення, що проводились під час розробки ліфта ЛП-0263Б, дозволяли здійснити установку обладнання за дуже короткі терміни, а також покращити безпеку та надійність конструкції ліфта, удосконалити дизайн кабіни та підвищити комфорт як для звичайних пасажирів, так і для людей, що мешкають в даній будівлі (понижений шум та вібрація). Найголовнішими відмінностями моделі ЛП-0263Б, яка, на сьогоднішній день, виготовляється на заводах виробників ліфтів Росії та країн СНД є:
Ліфтова кабіна приходить на кінцевий об’єкт високомодульна та розібрана, в складі якої є купе та каркас. Конструкція каркасу створювалась елементів, таких як компактна верхня балка, нижня балка кабіни з уловлювачами жорсткого гальмування, нижня балка з відвідними блоками та несучі стояки каркаса. Внутрішні розміри у кабіні купе складають 920х710мм, а проріз, що в автоматичних дверях - 650 мм. Купе є антивандальним і включає в себе такі елементи, як:
Беручи за базу новий редуктор, що має міжцентрову відстань 100 мм, ми виготовляємо редукторну лебідку головного приводу. Вона складається з коротко ходового гальма, що має дві системи гальмування. А це, в свою чергу, підвищує безпеку та зменшує шум під час роботи гальмового механізму. Родом із Словаччини до нас приходить одношвидкісний двигун АТМ132L-4K, що має потужність 2,5 кВт, який встановлюється на лебідці. Він, працюючи в парі з частотним регулятором, дарує всім неперевершений комфорт під час роботи ліфта, і при цьому споживається значно менше електроенергії. На дверях шахти встановлюються замки, що підтверджені міжнародним маркувальним знаком СЕ (напрацювання на відмову не менше одного мільйона циклів). На кінцеву точку здійснюється доставка дверей шахти, що мають зібраний та упакований вид. І так як на заводі вже проводились регулювальні роботи, Вам не обов’язково проводити їх під час монтажу всього ліфта. РСУЛ - розподілена система управління ліфтом, розроблена компанією"Могилевліфтмаш". Ця система управляє механізмом ліфта, виконує процес роботи, здійснює індикацію, зв'язок, а також контроль стану. Вона відповідна до вимог Технічного регламенту Митного союзу 011/2011 «Безпека ліфтів», Технічного регламенту ліфтів (Україна) і EN81 (включно з аварійним освітленням кабіни, вимикачами пристроїв безпеки при примусових розривах, організацією зв’язку між пасажиром і диспетчером (двосторонній та гучномовний), і передачею інформації завдяки диспетчерському комплексу «Об» про стан ліфта). Робота в групі забезпечуються чотирма ліфтами, або менше. Якщо вимикається електричне постачання ліфту, то автоматично зберігаються задані параметри та коди помилок. Монтаж, наладка та сервіс ліфта відбувається значно швидше та простіше завдяки вбудованим послідовним каналам передачі інформації, що розташовується між частинами РСУЛ. Це значно скоротило кількість проводів в шахті. Щоб зробити монтаж по шахті, ми використовували плоский джгут, що мав мідні багатодротові жили. Щоб виконати відгалуження від плоского джгута, ми використовуємо з’єднувачі «скотч-лок», завдяки яким відбувається відключення клемних коробок з гвинтовими затискачами, підвищення надійності роботи ліфта та скорочення часу монтажу різних робіт у шахті. Ми можемо розробити ліфт під індивідуальну шахту, або виконати інші додаткові вимоги. Ви можете дізнатися ціни на ліфти на нашому сайті. Купити котеджний ліфт Могильовліфтмаш можна вже зараз (можлива покупка в кредит). |